Кроссенс
•Кроссенс
– асоціативна
головоломка нового покоління.
Слово «кроссенс»
означає
«перетин
значень»
і придумане
за аналогією
зі
словом «кросворд»,
яке в перекладі
з англійської
мови
означає
«перетин
слів».
•Зображення
розташовують
так, що
кожна
картинка має
зв'язок
із
попередньою
і наступною,
а центральна поєднує
за змістом одразу декілька
картинок.
Завдання того, хто розгадує кроссенс, – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками.
Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими.
Завдання того, хто розгадує кроссенс, – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками.
Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими.
Застосування
кроссенса
на уроці
- при формулюванні теми і мети уроку;
- при вивченні нового матеріалу, в якості постановки проблемної ситуації;
- при закріпленні і узагальненні вивченого матеріалу;
- при підведенні підсумку роботи на уроці, включити як рефлексію.
Повністю
урок можна
побудувати
в формі
кроссенса,
тобто
дев’ять
елементів
кроссенса
можуть
представляти
собою структуру уроку.
Кроссенс
можна
запропонувати
учням
як творче
домашнє
завдання.
Для вчителя кроссенс
- це спосіб поглибити розуміння вже вивченого шкільного поняття (явища, теми);
- це можливість показати неординарне практичне застосування знань і зв'язок вивченого з життям;
- це можливість встановити міжпредметні зв’язки з іншими шкільними дисциплінами.
- Робота з кроссенсом відображає глибину розуміння учнями вивченої теми.
Кроссенс
сприяє:
- розвиткові логічного, образного і асоціативного мислення, уяви;
- прояву нестандартного мислення і креативності;
- розвиває можливість самовираження.
Комментариев нет:
Отправить комментарий